Maksutavat
Ennakkomaksu
Otamme tilauksesi käsiteltäväksi, kun sähköpostiisi lähetetyn ennakkolaskun maksusuoritus näkyy tilillämme. Mikäli et saa sähköpostiisi muutaman minuutin sisällä tilauksen hyväksymisestä ennakkolaskua maksutietoineen, ilmoita siitä meille sähköpostitse.
Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan alla olevalle Kokkolan osuuspankin tilille, tilauksen hyväksymisen jälkeen sähköpostiisi lähetetyn tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. VANILJAKOTI IBAN: FI18 5162 0020 0719 35 SWIFT (BIC): OKOYFIHH
Kun olet suorittanut maksun ja tilisiirto on kirjautunut tilillemme, otamme tilauksesi käsittelyyn ja ilmoitamme sen etenemisestä sähköpostiisi.
Hinnat Kaikki hinnat sisältävät alv. 24%. Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme ja tuotteet ovat valmiit toimitettavaksi. Tiedotamme sähköpostin välityksellä tilauksen etenemisestä. Tuotteet pyritään lähettämään mahdollisimman pian. Lähetyksen tilasta saat ilmoituksen sähköpostiosoitteeseesi.
Mikäli haluat poikkeavan toimitustavan, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen vaniljakoti(at)anvianet.fi , niin sovimme toimituksesta. Lähetysten seuranta Pakettina toimitettavien lähetysten etenemistä postin kuljetuksessa voit seurata lähetystunnuksen avulla. Posti toimittaa lähetystunnuksen sähköpostiisi ja tekstiviestinä, kun lähetys on noudettavissa.
Toimituskulut Postilaatikon nimikyltit ja kaikki sisustustarrat toimitetaan ilman postikuluja, mikäli tilauksessa on ainoastaan postilaatikon nimikylttejä tai sisustustarroja.
Muista tuotteista toimituskulut vaihtelevat 0,0 - 5€ tilauksen sisällöstä riippuen. Toimituskulut päivittyvät verkkokaupan oikeaan yläreunaan toimitustapa kohtaan reaaliaikaisesti ostoskorin sisällön mukaisesti. Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen. Toimitusaika Tilaukset otetaan käsittelyyn heti maksusuorituksen kirjautumisen jälkeen. Maksusuorituksen kirjauduttua saat sähköpostiisi ilmoituksen, että tilausta käsitellään. Käsittelyaika riippuu tuotteesta, joka on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Pääsääntöisesti tilaukset valmistetaan yksilöllisesti tilauksen mukaisesti. Kun tuote on lähetetty tai jätetty postin kuljetettavaksi, lähetämme tiedon sähköpostiisi. Tuotteen palautus Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta/vastaanotosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta vaniljakoti(at)anvianet.fi. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla ei pääsääntöisesti ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mikäli tuote ei kuitenkaan vastannut odotuksia, ei pidä jäädä murehtimaan asiaa, vaan ota yhteyttä vaniljakoti(at)anvianet.fi. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.
Noutamatta jättäminen
Muistathan kuitenkin, että tuotteen noutamatta jättäminen Postista ja peruutuksesta ilmoittamattomuus ei ole kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk peruutus. Jos olet unohtanut noutaa paketin ja se palautuu, niin ilmoita meille ja lähetämme sen sinulle uudestaan. Tällöin veloitamme sinulta palautumisesta aiheutuneet postituskulut sekä uusintalähetyksestä seuraavat kulut (15€). Mikäli tilaus peruuntuu noutamattoman paketin takia, niin maksettu hintaa tilitetään takaisin ostajalle hänen ilmoituksestaan ilmoittamalleen pankkitilille vähennettynä palautuksesta aiheutuneilla postikuluilla (10€). Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin vaniljakoti(at)anvianet.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Ylivoimainen este
Jos toimitus ylivoimaisen esteen vuoksi estyy, vaikeutuu tai myöhästyy, vapautuu myyjä kaikesta vastuusta ja on oikeutettu harkintansa mukaan kokonaan tai osittain purkamaan sopimuksen taikka lykkäämään toimitusta olosuhteiden vaatiman ajan yli sovitun toimitusajan.
Seuraavia seikkoja on pidettävä ylivoimaisena esteenä, mikäli ne estävät sopimuksen täyttämisen tai tekevät sen kohtuuttoman vaikeaksi: tulipalo, sota, liikekannallepano tai vastaavanlaatuiset odottamattomat sotilaskutsunnat, pakko-otto, takavarikko, käyttövoiman rajoitukset, valuuttarajoitukset, kuljetuskaluston puute, yleinen tavaran niukkuus, työtaistelu, luonnon tapahtuma, merkittävää suuruusluokkaa oleva konerikko, yleinen raaka-ainepula sekä alihankkijoiden toimituksissa olevat virheet tai näiden toimitusten viivästyminen edellä mainittujen seikkojen takia ja muut sellaiset seikat, joihin myyjä ei voi kohtuullisin kustannuksin vaikuttaa ja jotka vaikuttavat myyjän mahdollisuuksiin täyttää toimitusvelvoite.
Jos myyjä tahtoo vedota ylivoimaiseen esteeseen, on hän velvollinen viipymättä ilmoittamaan siitä samaten kuin sen lakkaamisesta ostajalle. Milloin sopimuksen täyttäminen kohtuullisessa ajassa käy ylivoimaisen esteen takia mahdottomaksi, on kumpikin asianosainen oikeutettu purkamaan sopimuksen ilmoittamalla siitä viipymättä vastapuolelle.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin ja tuotteisiimme liittyvissä asioissa tavoitat meidät parhaiten: - Sähköpostilla osoitteesta vaniljakoti(at)anvianet.fi google-site-verification: google9339cfebdd1c8c4d.html
|